dr. sc. Snježana Banović, red. prof. art
dr. sc. Snježana Banović, red. prof. art

e-mail: snjbanov@gmail.com

 

Redateljica, dramaturginja i teatrologinja, rođena je 1963. u Zagrebu gdje završava osnovnu i srednju školu te studira francuski i španjolski jezik na Filozofskom fakultetu. Akademiju dramske umjetnosti - odsjek Kazališna režija i radiofonija diplomirala je 1990. u klasi prof. Georgija Para. Za vrijeme studija asistirala na brojnim produkcijama u kazalištu, a prvu profesionalnu režiju ostvaruje u zagrebačkom Teatru ITD.

Doktorski studij književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu završila je 2008. godine, a 2011. obranila je dizertaciju o središnjem hrvatskom kazalištu tijekom II svjetskoga rata: Hrvatsko državno kazalište 1941-1945 - organizacijski i društveni kontekst.

Usavršavala se u zemlji i inozemstvu od čega treba izdvojiti: diplomatsko-konzularna edukacija Ministarstva vanjskih poslova, 1992. (završni rad: «Međunarodno pravo i diplomacija u obnovi kulturnih dobara Hrvatske»), Fullbrightovu stipendiju na sveučilištu Yale u USA, 1997., L'ecole d'ete du theatre, Marly le Roi u Francuskoj, 1994., stručni program Leadership as Performance Art na Chicago Graduate School of Bussiness u Londonu 2006. godine, Director's masterclass by Assitej, Schauspielhaus, Hamburg, 2009. Festival and Management Masterclass, ENCATC, Bruxelles, 2013. te New York non-profit organization study tour, New York, 2013.

Do danas je  ostvarila četrdesetak kazališnih režija u Hrvatskoj i u inozemstvu i to u kazalištima GDK Gavella, HNK Zagreb, HNK Rijeka, HNK Osijek, ITD, Kerempuh, Komedija, Histrioni, Novi život, Žar ptica, Kazalište Virovitica, KMD Dubrovnik, Atelje 212 Beograd, ITI Prag, HNK Varaždin, Mala scena Zagreb, Hrvatski radio, WSC Theatre, Nebraska USA, INK Pula, Opera b.b.

Za veliki broj svojih predstava radila je i izbor glazbe (Kako sam naučila voziti, Dvije, Vaginini monolozi, Debela, Posljednja karika, Vanda) a autorica je scenografije za predstavu Posljednja karika Lade Kaštelan u WSC Theatre, USA.

Uz dramske tekstove režira i/ili producira različite komercijalne i umjetničke manifestacije te različite dobrotvorne programe od kojih se izdvajaju Svečano otvaranje hotela Hilton Imperijal u Dubrovniku (2005), Svečanost obilježavanja 50 obljetnice Atlantske plovidbe (2006.), Svečanost otvaranja kongresa Sindikata pomoraca Hrvatske (2007.).

Za navedene svečanosti piše sinopsise, a autorica je i više tekstova cabareta i adaptacija proznih djela.

Piše i objavljuje od srednjoškolskih dana, a započinje 1980. u omladinskom listu Polet s tekstovima o kazalištu i kulturi.

Do danas je objavila je brojne stručne i znanstvene tekstove to kazalištu, kulturnoj politici, kazališnom menadžmentu, povijesti i produkciji  - u brojnim zbornicima i časopisima (Glumište, Kazalište, 3. program Hrvatskog radija, Književna republika, Mediantrop, Scena...), mnoštvo kolumni o kulturi i kazalištu u dnevnim i tjednim tiskovinama (Polet, Vijenac, Jutarnji list, Vjesnik, Globus, 21. stoljeće) te na portalima Teatar.hr, Forum.hr, Worldpress.com, Radiogornjigrad.com., Ka-urbani.

Recenzentica je više udžbenika, članaka i stručnih knjiga, česta promotorica teatroloških i književnoteorijskih izdanja. Surađivala je na izradi Židovskog biografskog leksikona i Kazališnog leksikona Leksikografskog zavoda u Zagrebu. Čest je gost predavač na brojnim tribinama i sličnim skupovima u RH.

Sudjelovala je samostalno ili s predstavama na brojnim festivalima, simpozijima i okruglim stolovima s temom kazalište, kazališna produkcija, povijest, politika i kulturna politika, i to u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Grčkoj, Francuskoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Njemačkoj, Srbiji, Slovačkoj, Crnoj Gori i SAD.

 

Redovita je profesorica na Odsjeku produkcije Akademije dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu.

 

 

Umjetničke, akademske i javne funkcije:

2013.  koordinatorica Savjeta za kulturu predsjednika Skupštine Grada Zagreba

2013.  predsjednica Kulturnoga vijeća za scensku umjetnost  Ministarstva kulture RH

2012. - 2013. članica Kulturnoga vijeća za scensku umjetnost Ministarstva kulture RH

2009. - 2011. prodekanica za poslovanje ADU

2007. - 2008. ravnateljica privatne Ustanove u kulturi Rachlin and Friends, Dubrovnik

2005. - 2007. predstojnica Odsjeka produkcije ADU

2001. - 2002. ravnateljica Drame HNK Zagreb.

2001. članica Vijeća za kazalište Ministarstva kulture

predsjednica Vladina Povjerenstva za   Dramu Dubrovačkih ljetnih igara.

Članstvo u prosudbenim žirijima, uredništvima i sličnim tijelima

2013. i 2014. članica Etičkoga povjerenstva izbora za EU parlament

2013. urednica u regionalnom časopisu Mediantrop Centra za medije Ranko Munitić, Beograd, Srbija.

članica prosudbenih žirija na festivalima:

Male scene u Rijeci (2002., 2004., 2012.)

Zlatni lav u Umagu (2007., 2008.)

Amadeo-off festival, Zagreb (2011.)

Vjesnikova nagrada Dubravko Dujšin (2008.)

selektorica festivala Gavelline večeri (2008.)

Članstva u udrugama:

 

Hrvatsko društvo dramskih umjetnika

Hrvatsko društvo pisaca

Hrvatsko novinarsko društvo

P.E.N. centar Hrvatska

Hrvatski centar ITI

Centar za medije Ranko Munitić

Znanje jezika:

Engleski i francuski jezik u govoru i pismu, s njih i prevodi. Služi se još i španjolskim, talijanskim, grčkim i njemačkim jezikom.

 

Dramaturški  rad:

 

Adaptirala i napisala više tekstova za kazalište:

 

Charlie Brown za ZKM, 1994.

Cabaret Črni maček za GDK Gavella, 1995.

Cabaret Stari fijaker za Histrione, 1998.

Sinopsis Otvaranja za DLJI, 2001.

Vaginini monolozi (po motivima E. Ensler) za Kerempuh, 2003.

Vaginini monolozi (po motivima E. Ensler) za KMD Dubrovnik 2004.

Dnevnik Pauline P, (po romanu Sanje Polak) za Žar pticu 2005.

cabaret Agram by Night za English language Theatre of Zagreb 2006.

Debela (po motivima istoimenog romana S. Šesto Stipaničić) za Malu scenu 2007.

Vanda (po motivima istoimenog romana S. Šesto Stipaničić) za Malu scenu 2008.

Ovca ostaje ovca (adaptacija istoimene slikovnice M. Mattera - A. Fausta) za Malu scenu 2010.

Il Campanello (prijevod i adaptacija libreta G. Donizzetija) za Operu b.b., 2011.

Bračna mjenica (adaptacija libreta opere G. Rossinija) za Operu b.b., 2013.

 

Izvedeni prijevodi s engleskoga, francuskoga i talijanskoga jezika:

 

Eugene Ionesco: Portret, 1987., ADU

Victor Haim: Abraham i Samuel, 1989., ADU/Židovska općina Zagreb

Otho  Eskin: Duet, 1999., Hrvatski radio

Paula Vogel: Kako sam naučila voziti, Teatar &TD Zagreb, 2000.

David Hare: Plava soba, HNK Osijek 2001.

Mogens - Rukow: Proslava, HNK Zagreb, 2002. i Atelje 212, Beograd, 2009.

Gaetano Donizzeti: Il Campanello, Opera b.b., Zagreb, 2011.

 

Knjige:

 

2014. Kazalište krize (Durieux)

2012. Država i njezino kazalište (Profil)

(od nedavno i u bibliotekama američkih sveučilišta Yale University, Indiana University, Columbia University, Harvard University itd.)

 

 

Popis režija:

 

Victor Haim: Abraham i Samuel, Židovska općina, Zagreb, 1989.

Pavao Marinković: Filip Oktet i čarobna truba, Teatar &TD, Zagreb, 1990.

Alfred de Musset: Svijećnjak , GDK Gavella, Zagreb, 1991.

Higin Dragošić: Posljednji Zrinski, Kazalište Virovitica, Virovitica, 1992.

Miroslav Feldman: Vožnja, Virovitica Theatre, Virovitica, 1993.

Charles Schultz / S. Banović/V. Đikanović: Charlie Brown, ZKM, Zagreb, 1993.

Georges Faydeau: Mačak u vreći, Kazalište Virovitica, Virovitica, 1994.

S.Banović / V. Đikanović: Cabaret Črni maček, Gavella, Zagreb, 1994.  (specijalna nagrada na Danima smijeha)

Hrvoje Ivanković: Cabaret Pantagana, KMD, Dubrovnik, 1994.

William Shakespeare: Kako vam drago,  Kazalište Virovitica, Virovitica, 1995.

Edward Albee:  Tko se boji Virginie Woolf, HNK  Zagreb, 1995.

Georges Faydeau: Ne šetaj uokolo gola golcata, Dramski studio slijepih Novi život, Zagreb, 1996.

Tennesse Williams: Mačka na vrućem limenom krovu, Gavella, Zagreb, 1996.

Nicholo Machiavelli: Mandragola, Kazalište Virovitica, Virovitica, 1997.

Otho Eskin: Duet, Dramski program Hrvatskog radija, 1997.

Angelo Longoni: Muškarci bez žena, KMD, Dubrovnik, 1997.

Snježana Banović: Stari Fijaker, cabaret, Histrioni, Zagreb,1998.

Darko Lukić: Play Shakespeare, dobrotvorna produkcija, Zagreb, 1998.

Eugene Labiche: Talijanski slamnati šešir, HNK Rijeka, 1999.

William Shakespeare: San ivanjske noći, dobrotvorna produkcija, Zagreb, 1999.

Paula Vogel: Kako sam naučila voziti,  Teaar &TD, Zagreb, 2000.

C.P.Taylor: Dobri, HNK Zagreb, 2000.

David Hare: Plava soba, HNK Osijek, 2001.

Lada Kaštelan: Posljednja karika,  ITI Prague, Češka, 2001.

Mogens/Rukow/ Witenberg: Proslava, HNK Zagreb, 2002.

E. Ensler:  Vaginini monolozi, Kerempuh, Zagreb 2003.

T. Štivičić: Dvije, Atelje 212, Beograd, 2003. (nagrada publike na Marulićevim danima u Splitu)

William Shakespeare: San ivanjske noći, Zagrebački ljetni festival, 2003.

Eve Ensler: Vaginini monolozi, KMD Dubrovnik, 2004.

S. Polak/S. Banović: Dnevnik  Pauline P.,  Žar ptica, Zagreb 2005.

Tennessee Williams: Iznenada prošlog ljeta, HNK Varaždin, 2006.

Braća Presnjakov, Igranje žrtve, Kazalište Virovitica, 2007.

S. Šesto Stipančić/ S. Banović, Debela, Mala scena, Zagreb 2008.

Lada Kaštelan: The Last Link, WSC Theatre, Wayne Nebraska, USA, 2008.

S.Šesto Stipaničić/S. Banović, Vanda, Mala scena, Zagreb 2009.

T. Štivičić: Fragile, HNK Osijek, 2009.

M. Matterr/A. Faust - S. Banović, Ovca za cijeli život, Mala scena Zagreb, 2011.

Slobodan Šnajder, Enciklopedija izgubljenog vremena, HNK Varaždin, 2011.

Gaetano Donizetti, Il Campanello, Opera bb, Zagreb, 2011.

Slobodan Šnajder, Kako je Dunda spasila domovinu, INK Pula, 2012.

Gioaccchino Rossini, Cambiale di matrimonio, Opera b.b. Zagreb, 2013.

Ivan Zajc, Momci na brod, Muzička akademija i Mala scena, Zagreb, 2014. (u pripremi, bit će izvedena 16. prosinca, na 100. obljetnicu smrti osnivača hrvatske opere.

 

Objavljeni stručni i znanstveni radovi; izlaganja i recenzije:

 

  • Komorne pozornice Drame HNK od 1957. do danas, Kazalište, Zagreb 2002.
  • Kazališna edukacija u SAD, Glumište, HDDU, Zagreb 2003.
  • Balovi u HNK tijekom XIX. stoljeća, Kazalište, Zagreb 2004.
  • Josip Freudenreich - prvi hrvatski 'actor manager', Kazalište, Zagreb 2005.
  • Bal kao riječ i više od toga, Hrvatski radio, III. program, 2006.
  • Modeli organizacije suvremenoga talijanskog kazališta, Kazalište 2006.
  • Kazališna produkcija - karika bez koje se ne može stvarati kazališna estetika, recenzija udžbenika autora D. Lukića, Kazalište 2007.
  • Druga bitka Julija Benešića za reformu HNK 1939. - 1940., Kazalište 37/38, Zagreb 2009.
  • Nacionalna kazališta i nedostatak strategije kulturnog razvoja u Hrvatskoj, Scena, Novi Sad, 2009.
  • Križevačka tragetkinja Nina Vavra u hramu hrvatsje Talije - recenzija monografije Ivana Peklića, Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci, 2010.
  • Nikola Batušić i kazališno zakonodavstvo u Hrvatskoj, Zbornik o životu i radu Nikole Batušića, ITI, HAZU i ADU, Zagreb, 2010.
  • Nacionalna kazališta i identitet, zbornik: «Hrvatski nacionalni identitet u globalizirajućem svijetu», Pravni fakultet i Centar za demokraciju i pravo Miko Tripalo, Zagreb 2010.
  • National Theatre and Cultural Policy in Croatia, International Scientific Conference: The Idea of a National Theatre in the 21st Century, Budmerice,  Slovakia, 3 - 5 June, 2010.
  • Intendanture Mani Gotovac: ustajali  kazališni model XIX. stoljeća moguće je mijenjati, Književna republika, Zagreb, 2010.
  • Produkcijski model školske predstave na američkom koledžu,zbornik: «Hrvatski jezik u kontekstu suvremenoga obrazovanja», Zagreb, 2010.
  • Bilježnica kao utopija - 10 godina poslije, izlaganje sa skupa o životu i radu Vjerana Zuppe, Književna republika,  Zagreb, 2011.
  • Promemorija za kulturnu politiku RH, (izlaganje) Rasprava o kulturnoj politici u stranačkim programima, Hrvatski P.E.N centar, Zagreb, 2011.
  • Kazališni umjetnici u NDH između totalitarizma i umjetnosti, znanstveni skup Theatrum mundi: Theatre & Politics II: Theatre and Memory, Dubrovnik, 05. - 10. IX.  2011.
  • Kulturna politika  i mjesto središnjega kazališa u NDH (1941-1945), Hrvatski radio III. Program, 2011.
  • Veze Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu - skica za povijest međusobnih odnosa kao poticaj za buduću suradnju, Scena, Novi Sad, 2012.
  • Kreativni producent i javna kazališta u RH - nemogućnost uspostave korelacije kao posljedica neosmišljene kulturne politike, Zbornik radova s međnarodne konferencije «Menadžment kulture i medija u društvu znanja», Fakultet dramskih umjetnosti u Beogradu, Beograd, 2012.
  • Slamka spasa ili o slobodnom padu hrvatskoga kazališta, recenzija i predgovor knjizi Slamka spasa I. autorice V. Lončar, Biblioteka Mala scena, Zagreb, 2012.
  • Hrvatska kultura i EU: Kako do reforme u novim okolnostima, zbornik, Pravni fakultet i centar za promicanje demokracije Miko Tripalo, zagreb, 2012.
  • Bela i Miroslav Krleža u Nezavisnoj državi Hrvatskoj - laki repertoar kao cijena za život, znanstvena konferencija i zbornik: Intelektualci i rat 1939-1947., Desničini susreti, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2012.
  • Velike su naše dužnosti prema narodu: uloga intelektualki u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj - recenzija članka Martine Bitunjac za znanstveni zbornik Intelektualci i rat 1939-1947, Desničini susreti, Zagreb, 2012.
  • Josip Horvat i II svjetski rat, recenzija članka autora Alberta Binga za znanstveni zbornik Intelektualci i rat 1939-1947, Desničini susreti, 2012.
  • Fotezov prijevod Nĕmečekova romana Đavo govori španjolski (1940) naspram njegovih putopisa iz Theatralia (1944), recenzija članka za znanstveni zbornik Intelektualci i rat 1939-1947, Desničini susreti, Zagreb, 2013.
  • Kazališna sudbina Krležina Kraljeva - uz uprizorenje Kraljeva u režiji Ivice Buljana, u ljeto 2009. godine u Abidjanu, Obala Bjelokosti, recenzija za znanstveni časopis Studia Lexicographika, Zagreb, 2013.
  • Analiza izvješća i predloženih programa nacionalnih kazališta i festivala za 2014. Za Ministarstvo kulture, Teatar.hr., 2014.
  • Kazališini umjetnici u NDH: između totalitarizma, spektakularizacije i umjetnosti, Mediantrop, 2014.
  • Branko Gavella i oblikovanje naših kazališnih politika u XX. stoljeću - između politike i ideje Novoga teatra (Krležini dani, Osijek, zbornik je u pripremi)
  • Centralna kazališna družina Zavnoh-a u Topuskom - Dnevnik osnutka i organizacije programa za Kongres kulturnih radnika hrvatske - simpozij HDP-a uoči 70 obljetnice Kongresa, Književna republika/Ka-urbani, 2014.

 

 

 

Novinski članci i polemike o kazalištu, kulturi i kulturnoj politici:

 

  • Posljednji pljusak i Gavellin šešir, Vjesnik, Zagreb, 1991.
  • Kazalište zvano žudnja - sjećanje na P. Šarčevića, Vijenac, 2002.
  • HNK pada šaptom vlastite dramaturginje i potom ostaju samo kazališni zidovi koji šute, Vjesnik, Zagreb, 2004.
  • Tarbukovština je samoproglašena sila razorne moći koju nije moguće iskorjeniti bez velikih rezova, Vjesnik, Zagreb, 2004.
  • HNK i nova izmjena statuta, Jutarnji list, Zagreb, 2005.
  • Luj XV u kabinetu ministra Biškupića, Globus, Zagreb, 2009.
  • Mene je u HNK doveo Paro, a Vas esdepeovci - odgovor poslovnoj ravnateljici HNK u Zagrebu S. Stazić, Jutarnji list, Zagreb, 2009.
  • Gospodine Milanoviću upitajte Flega i Vujića tko je Zuppa, Jutarnji list, Zagreb, 2009.
  • Zgrada HNK u Zagrebu, CA inflight magazin, Zagreb 2009.
  • Kad majka politika uspješno "razdvoji" dva brata blizanca, Jutarnji list, 2010.
  • Ana Lederer više nije nedodirljiva, Jutarnji list, Zagreb, 2010.
  • Stepinac je zaslužio boljeg odvjetnika od Jakova Sedlara, Jutarnji list, Zagreb 2010
  • Sedlaru je mjesto u Remetincu, a ne u novinskoj polemici, Jutarnji list, Zagreb, 2010.
  • Napad kulture na košulje s potpisom, Jutarnji list, Zagreb, 2010.
  • Ljetne igre: Idemo dalje, tonemo dublje, Jutarnji list, Zagreb, 2010.
  • Hulje i heroji, separat o kulturi i kazalištu za vrijeme NDH, Jutarnji list, Zagreb 2010.
  • Uprava HNK je u strahu od ustaša prognala Krležu, Jutarnji list, Zagreb, 2011.
  • Proslava Dinama u HNK bila je mimo statuta kuće, Jutarnji list, Zagreb, 2011.
  • Zašto svaki naš gradonačelnik na kulturu gleda baš kao Kerum?, Jutarnji list, Zagreb, 2011.
  • Holivudski portreti glumaca u doba NDH, Jutarnji list, Zagreb, 2011.
  • Kult Koste Spaića - Zašto kazališni fanatici smatraju da su Dubrovačke ljetne igre umrle 1971., Jutarnji list, Zagreb, 2011.
  • Ako je hrvatsko kazalište nastalo kao imitacija bečkog Burghteatra, zašto danas za njegovu i slične estetike mislimo da su preradikalne i nepotrebne?, Jutarnji list, 2011.
  • Begović i Krleža - tužna priča o ljubavi i izdaji dvojice pisaca, Jutarnji list, 2011., Wordpress, 2013.
  • Novi intendant HNK u starim vremenima, Jutarnji list, 2012.
  • Mirna smjena kazališne uprave....u Zurichu, 21. stoljeće, 2012.
  • Posluh naš svagdašnji, 21. stoljeće, 2012.
  • Istina i ono oko nje, Elle 2012. /Mediantrop, 2013.
  • Šest vrućih srpsko-hrvatskih rana, 21. stoljeće, 2013., Mediantrop, 2013.
  • Zakon se već mijenjao zbog Lederer, ne mora opet, 21. Stoljeće/Teatar.hr, 2013.
  • Treba biti glup s glupima jer su grubi i glupi isti, Teatar.hr, 2013
  • Glumiti bilo je sramota (prilozi za povijest hrvatskoga kazališta) Radiogornjigrad.com
  • Od vladajućeg Kaosa preko moćnoga Saturna ne može se do slabašne Justicije u samo tri godine, Teatar.hr, 2013.
  • O svečanosti otvaranja nove zgrade Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, Radiogornjigrad.com
  • HNK Varaždinu na raskrižju - domovine sin ili sin HNS-a?, Teatar.hr, 2013.
  • Kazalište bez očevine, Radiogornjigrad.com
  • Bok Ana ili kako je pao posljednji zastor, Teatar.hr, 2013.
  • EU i naša kazališta za ništa, Teatar.hr, 2013.
  • Kaosu dva boda u Osijeku - Šnajderu pod hitno crveni karton!, Teatar.hr, 2013.
  • Kazališna kola «totalno u dreku», Teatar.hr, 2014.
  • Hrvatska repertoarna kazališta u procjepu između politike i posluha, Forum.hr, 2014.
  • Svi gradonačelnikovi ljudi, Forum.hr, 2014.
  • Borba svijetle i tamne tvari naše kazališne galaktike, Forum.hr, 2014.
  • Put odumiranja varaždinskog HNK za 380 dana, Teatar.hr., 2014.
  • Napokon bijeli dim iznad zagrebačkog HNK - prekretnica ili novi pad?, Forum.hr, 2014.
  • U našoj su kulturi kapitalne jedino - tajne, Teatar.hr, 2014.
  • Jake adrese i slaba mjesta Programa za HNK u Zagrebu, Teatar.hr. 2014.
  • Muke po Straussu u zagrebačkom HNK, Teatar.hr, 2014.
  • In memoriam Bora Todorović, Radio Gornji grad, 2014.
  • In memoriam Mladen Škiljan, Radio Gornji grad, 2014.

 

 

Nastavni i akademski rad

 

Od 2004. - 2009. predaje u umjetničko-nastavnome zvanju docentice na odsjeku Produkcije ADU, a od 2009. do 2013. u umjetničko-nastavnome zvanju izvanredne profesorice te od jeseni 2013. u zvanju redovite profesorice i to kolegije produkcije izvedbenih umjetnosti za prvu, drugu i treću godinu: Producent u kontekstu povijesti drame i kazališta, Producent u hrvatskome kazalištu XX. stoljeća, Menadžment festivala, Repertoar i produkcija u suvremenom kazalištu, Produkcija izvedbe, Javno i kulturno djelovanje. S kolegama s Odsjeka produkcije koautorica je sveučilišne skripte za studente Produkcije Uvod u produkciju - film, televizija, kazalište, izvedbene umjetnosti. Korecenzentica je Programa studija plesa ADU. Osmislila je program razmjene između Odsjeka Produkcije ADU i Art and Communications Department, Nebraska State College, Wayne, Nebraska, SAD. Predavala više kolegija studentima Kostimografije Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu.

Od akademske godine 2005/06 do 2007/08 bila je predstojnica Odsjeka Produkcije, a tijekom akademske godine 2005/06. članica komisije ADU za implementaciju bolonjskoga procesa. Od rujna 2008. do siječnja 2010. bila je prodekanica za poslovanje Akademije dramske umjetnosti, zamjenica člana Senata, a od 2009. zamjenica je člana Vijeća umjetničkoga područja.

U Maloj sceni režirala je tri predstave: Debela (2008.), Vanda (2009 i Ovca za cijeli život (2011).